16 تیر

بررسی دوربین ursa mini

 

نویسنده : محمد نورانی

سلام

بالاخره دوربین ursa mini وارد بازار های جهانی شد و به ایران هم رسید . در روند رو به رشد کمپانی بلک مجیک این محصول بی گمان در دسته دوربین ها ، متمایز ترین محصول این کمپان است با قیمتی بسیار ارزان و کیفیتی بسیار بالا و همین سبب شده مشتریان فراوانی پیدا کند و نتواند در ارائه پیش فروش دوربین هایش به موقع عمل کند . دوربین اورسا که چندی پیش وارد بازر شده بود نیز در اصل مدل اصلی و اولین تجربه این کمپانی در ساخت این مدل محصول است که البته مدل اورسا خیلی موفق نبود و استقبال نشد و در مدل فعلی یعنی اورسا مینی مشکلات و ایرادات دوربین قبلی برطرف شده و دوربین کارامد تری ارائه شده و تفاوت های زیادی با مدل قبلی دارد . ursa mini در دومدل 4k و 4.6k ارائه شده که البته این دو مدل تفاوت های زیادی باهم دارند . هر دو مدل دارای سنسور سوپر 35 هستند که البته سنسور مدل 4.6k عملکرد خیلی بهتری در نور کم نسبت به مدل 4k دارد  . هر دو مدل توانایی ضبط raw دارد و در این سری دوربین بلک مجیک فرمت فشرده شده raw را هم به فرمت های ضبط این دوربین اضافه کرده یعنی می توان فرمت raw ضبط کرد با یک سوم حجم قبل .  مدل 4k دوربین مینی اورسا کیفیتی بهتر از مدل 4k production را داراست که بلک مجیک 2 سال پیش راهی بازار کرده بود ولی همان سنسور را دارد با همان iso یعنی 400 تا 800 و همان داینامیک رنج یعنی 12 استاپ و عمده تغییرات بین دو مدل production 4k و ursa mini 4k مربوط به طراحی بدنه بوده است و البته کدک آن نیز از hq به xq تغیر یافته که از این نظر بهتر شده ولی باز هم ursa mini 4k با مدل 4k production تفاوت های بنیادین زیادی ندارد کما اینکه قیمت آن نیز همان 3000 دلار است ولی پیشرفت و تغییر اصلی در مدل ursamini 4.6k است که سنسور جدیدی برای این مدل ساخته شده و ایزوی آن به 800 تا 1600 ارتقاء پیدا کرده و دامنه داینامیک رنج نیز به 15 استاپ ارتقاء یافته و از کدک فشرده سازی  xq  هم پشتیبانی میکند که کدک بسیار با کیفیتی است . نکته با اهمیت دیگر سمپلینگ رنگی این دوربین است که 4:4:4 میباشد که از این نظر عالیست . این دوربین میتواند تا 60 فریم 4k  و 120 فریم فول اچ دی رکورد کند و البته قیمت 5000 دلاری هم برای آن تعیین شده . از جمله تغییرات در هر دو مدل ursa mini پشتیبانی از C FAST 2 میباشد که سرعت بالای مورد نیاز کدک xq را بتواند پشتیبانی کند و البته قیمت بالای این سی فست ها هم خود مشکل دیگری است و علت آن نو  و جدید بودن این تکنولوژی در دنیا است و آن هم مانند ssd که اوایل قیمت زیادی داشت کم کم تعدیل خواهد شد . چیزی که در مدل 4.6k جالب نیست سنسور با تکنولوژی رولینگ شاتر است . بلک مجیک گفته بود این دوربین رو با سنسور گلوبال عرضه میکند که این گونه نشد و فقط مدل 4k با شاتر گلوبال عرضه شد و  مدل 4.6k این ضعف را دارد  . باطری مورد استفاده در این دوربین همانند مدل های قبل باطری های v-mount است که بسیار پر قدرت هستند و 3 الی 6 ساعت بستگی به مدل باطری عمر دارند البته  محل قرار گیری باطری  پشت بدنه دوربین تعبیه شده و مشگل نصب باطری بدین ترتیب حل شده .  این دوربین با دو مانت ef که  خواص لنز های کنن است و pl که خواص لنز های سینمایی است تولید میشود . ال سی دی  5 اینچ تاچ و ویزور فول اچ دی از دیگر موارد جدید اضافه شده در این دوربین است که البته ویزور ، جداگانه با قیمت 1500 دلار به فروش می رسد  . چیزی که در دوربین بلک مجیک همیشه جایش خالی بوده دکمه های کنترلی دوربین روی بدنه است و شما برای تنظیم هر پارامتری باید از طریق lcd تاچ وارد تنظیمات دوربین شوید و خبری از دکمه های شورت کات نیست مانند دوربین های سونی که از این جهت ایده ال هستند و چیز جدید دیگری که به این دوربین اضافه شده پورت صدای xlr هست یا همان پورت کنونی که میتوانید صدا را مستقیم به دوربین بدهید و از 48kh و فانتوم هم پشتیبانی میکند. در کل ursa mini با جثه کوچک و نسبتا سبک دوربین پرتابل برای فیلم برداری محسوب میشود و به همراه شولدر جدیدی که برای این دوربین طراحی شده خیلی عملیاتی و کاربردی شده در کل  این دوربین گزینه مناسبی برای  کار های جدی ، فیلم های سینمایی و مستند و موزیک ویدئو و تیزر میباشد و ممنون که وقت گذاشتید

کارگاه عملی آموزش تصویر برداری با دوربین های بلک مجیک

camera-ursa-mini@2x mini2

mini3

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b0%db%b3%db%b1%db%b2_%db%b1%db%b0%db%b2%db%b8%db%b2%db%b8

محمد نورانی

1444481244980 1444560376336 1446297532072

محمد نورانی

محمد نورانی

 

 

دیدگاه ها


  • واقعا دوربین حرفه ای هستش،استفاده کردیم…..

  • سلام. برای ذخیره و ارسال فیلم ضبط شده به سیستم پی سی مشکلی وجود نداره؟ نیازی به فرمت و استفاده از برنامه های خاصی نیست؟

  • با سلام و احترام خدمت استاد عزیز. خواستم بدونم در رنج قیمت حداکثر ۱۲ میلیون چه دوربینی رو پیشنهاد می کنید برای کارهای حرفه ای مستند؟ چون در حال حاضر انبوهی از دوربین های متنوع وجود داره که انتخاب رو سخت میکنه. ممنون

  • سلام جناب لارستانی و ممنون از شما دوربین های مورد استفاده در مستند های حرفه ای بسیار گران هستند و از آنجا که بیشتر مستند ها یه عنوان رسانه پخش تلویزیون را انتخاب میکنند دوربین های برادکست بهترین گزینه هستند بالای 30 هزار دلار قیمت دارند و سونی و پاناسونیک دوربین های خوبی در این زمینه دارند البته شما با دوربین های slr هم میتوانید کار کنید و لی دوربین های برادکست سونی دکمه های کنترلی زیادی روی بدنه دوربین دارد و همچنین فیلتد داخلی nd و ویزور ک ه کار را برای مستند راحت میکند ولی اگر بخواهیم جای گزین ارزانی برایش پیدا کنیم برایش دوربین sony fs5 هست و یا کمی ارزان تر ea50 البته مستند خود دارای گونه های مختلف هست و لی اگر مستند بازسازی و مستند هایی که کنترل بیشتری به صحنه دارید و خیلی عجله در کار نیست میتوانید از slr هم استفاده کنید مثل مارک تری و لی در کل دوربین های سونی برای همه گونه مستند مناسب است

  • سلام منظور شما رو متوجه نشدم خیلی کلی بود

  • سلام. ببخشید می تونید توضیح مختصری درباره دوربین JVC SL300 بدید؟ ظاهرا دوربین خوبی برای ساختن مستند هست. ممنون

  • سلام دوربین خوبی هست با مشخصات نسبتا قابل قبول قابلیت رکورد 4k و2kوfull hd رو داره البته با کیفیت نسبی و سمپلینگ رنگی خوبی داره و از فرمت mov پشتیبانی میکنه که قدرتمندی هست . 120 فریم هم ضبط میکنه و 12 استاپ داینامیک رنج داره در کل قابل قبول هست هرجند در ایران jvc جا افتاده نیست و خریداران کمی دارد

  • سلام استاد گرامی، ببخشید سوالم رو در اینجا میپرسم بنده نیاز به یک دوربین خوب و کارآمد دارم که با توجه به بودجه ی محدود نهایت 50 میلیونی بنده، که هم در عکاسی عکس های شارپ و با کیفیت و کم نویز و هم چنین در فیلمبرداری(تمرکز بیشتر دوربین روی فیلمبرداری باشه ارجحیت با فیلم برداری بهتر نسبت به عکاسی) ویدیو هایی با بیت ریت بالا بهم بده اسلو موشن داشته باشه بتونه حداقل 120 فریم در رزولوشن full hd بگیره
    بنده دوربین رو ممکنه برای ساخت فیلم های کوتاه ، موزیک ویدیو ، تیزرهای تبلیغاتی و جلوه های ویژه کامپیوتری (برای کروماکی و تصحیح رنگ و …) استفاده کنم
    ترجیحا دوربینی رو اول بهم پیشنهاد بدید که 4K بگیره (چون سیستم کامپیوترم رو به تازگی 4K DCi کردم و از این بابت مشکلی ندارم)
    این رو هم اضافه کنم همون طور که میدونین بنده از لوکیشن های زیاد در جاهای مختلف مثل طبیعت و پرتره و خیابون و … ممکن در کارم استفاده کنم نیاز به لنز مناسب دارم (از عوض کردن مداوم لنز هم خوشم نمیاد بیزارم حقیقت!) لطفا لنز هایی که کیفیت و اعواج و کیفیت ساخت اون لنز (عدسی ها و …) بالا باشه چون بنده یک بار بیشتر نمیتونم هزینه کنم فعلا حداقل در چند سال آینده نمیتونم زیاد هزینه ی خاصی بکنم
    راستی تجهیزات حرفه ای اولیه مناسب کارم رو هم بگید مثل مموری کارت پر سرعت چه مارکی ساگاز با اون دوربین ؟

    استاد تا فراموش نکردم اگر لازم گیمبال لرزشگیر رونین فعلا بگیرم یا نه واجد نیست فعلا!
    بنده اولین باره که دارم هزینه میکنم برای دوربین و متعلقات از صفر دارم همه چیز رو میخرم هیچی ندارم 😀

  • سلام دوست گرامی بودجه شما برای دوربین حرفه ای مناسب است ولی زمانیکه حرف از دوربین حرفه ای میزنیم همه چیز تخصصی میشود یک دوربین حرفه ای یا مناسب عکاسی است و یا مناسب فیلمبرداری مثلا مارک تری دوربین حرفه ای برای فیلم نیست ولی برای عکس هست پس شما ابتدا باید مشخص کنید دوربین را برای فیلم میخواهید یا عکس چون هیچ کدام از دوربین های حرفه ای فیلمبرداری قابلیت عکاسی حرفه ای ندارند ولی فرض بر این است که برای کار فیلمبرداری می خواهید در کل با این بودجه دوربین sony fs7 برای شما مناسب است دوربین خیلی خوبی است 4k رکورد میکند و 24 فریم در رزولوشن فول اچ دی . یه لنز خوب هم همراهش هست و 14 استاپ داینامیک رنج داره گزینه خیلی خوبی هست برای 5 سال آینده دو مدل با لنز و بدون لنز دارد البته بستگی به کاری که می خواهی انجام دهی می توانی لنز های دیگر هم برایش تهیه کنی مثلا برای کار داستانی از لنزهای سامیانگ استفاده کنی البته با کانورتور و یا لنزهای فیکس زایس که گران هستند ولی این دوربین گزینه حرفه ای ها برای فیلمبرداری است و برای عکاسی بهتر است دوربین عکاسی تهیه کنید و فعلا از خرید گیمبال و بقیه تجهیزات خود داری کنید گیمبال تکنولوژی جدیدی است و نسل های بعدی گیمبال کاربردی خواهد بود گیمبال های کنونی مشکلات بسیاری دارد فعلا فقط دوربین با لنز همراهش رو بخرید و یه سه پایه خوب که سه پایه secced گزینه خوبی هست

  • سلام مجدد استاد نورانی بسیار متشکرم که وقت گرانقدر خود را گذاشتید و با صبوری بنده رو راهنمایی کردید
    بنده تصمیم گرفتم که کار درست رو انجام بدم و اصولی پیش برم
    برای دوربین فیلمبرداری یک دوربین سونی Fs7 بگیرم
    و برای عکاسی نیز قصد دارم یک دوربین فول فریم با توجه به بودجه 10 الی 12 میلیونی بردارم چه دوربینی رو پیشنهاد میدهید بی زحمت چند دوربین + لنز هایی که مناسب کار بنده هستش رو برام بنویسید متشکرم .
    در مورد دوربین سونی fs7 نیز سوالات دیگری دارم که ان شا الله بعدا میپرسم.
    در مورد گیمبال هم حرفتون رو قبول دارم چشم فعلا چیز اضافه ای نمیگیرم 🙂
    مجدد از لطف و عطوفت جنابعالی کمال تشکر رو دارم و امیدوارم در آینده با کارهام قدران زحمات شمااستاد خوب و عزیزم باشم.

  • سلام بهترین دوربین فعلی canon mark lll هست وشما به سه لنز 16-35 و 24-70 و 70-200 احتیاج خواهید داشت ولی فعلا فقط 24-70 با دیاف 2.8 رو بگیرید و اگر از فول فریم صرف نظر کردید دوربین canon 7d دوربین خوبی هست البته دوربین های سونی هم خوب هستند ولی موقع فروش و تغییر به یک مدل بالاتر ضرر می کنیدو خریدار کمی دارد

  • سلام اقای نورانی حسته نباشید، من با دوربین بلک مجیک یورسا مینی کار کردم اما نویز زیاد داره، ایا این نویزها حالت نورمالیست یا اینکه نه؟ و ایا با چه‌ به‌رنامه‌ایی قابل رفع نویز زیاد است؟ من با لنز 50 کانون در روز فیلم گرفتم که نویز زیادی داشت بر روی ISO 200 ! مرسی از پاسخ شما

  • به نظرم دوربین دوربین Ursa mini گزینه مناسبی برای کارهای مستند نیست، ND فیلتر اینترنال نداره، تجهیزات جانبی که باید روش نصب بشه زیاده و هر کدام جداگانه باید خریداری بشه، تا اونجا که می‌دونم گارانتی بلک مجیک مثل سونی یا کانن هم نیست و اگر دوربین عیب پیدا کنه باید انداختش دور و یه نو خرید. به نظرم بیشتر به درد Ursa mini فیلم سینمایی یا کلیپ‌سازی حرفه‌ای می‌خوره که برای نورپردازی و … ساعت‌ها وقت هست نه مستند. بین دوربین سونی FS5 و کانن C100 مارک دو، کدام به نظرتون برای کار مستند حرفه‌ای مناسب‌تره و چرا؟ ممنونم

  • وقتی صحبت از مستند میشود با طیف گسترده ای از مستند ها روبرو هستیم و لی در ایران بیشتر مستند را گونه مستند مشاهده گر فرض میکنیم که فرصت تنظیمات دوربین را معمولا نداریم در گونه مستند بیشتر دوربین های سونی مناسب هستند که دارای دکمه های کنترلی روی بدنه دوربین هستند و نیاز به رفتن به منو برای تنظیمات کمتر دارند ولی بهر حال کیفیت بلک مجیک را ندارند و بین canon وsony برای کار مستند گزینه مناسب sony هست که دلیلش را ذکر کردم البته لنز های سونی در مقایسه با لنز های کنن کارایی کمتری دارند

  • سلام من دومین پروژه را با اورسا تموم کردم ولی روی ایزوی 800 هم هیچ نویزی ندیدم جایی در تنظیمات اشتباهی رخ داده

  • من اپل پرورس HG کار کردم با iso 800 اما نکیدونک چرا نویز میداد ؟ آیا در Coloe Correction این مشکل حل میشه ؟

  • سلام مدل دوربین اگر ursa 4.6 باشه این اتفاق نمی افتد و در نرم افزار داوینچی بخشی از نویز قابل حل است و مدل ursa 4k هم باید میزان نور را محاسبه و بعد ایزو را قرار دهید

  • باسلام سمپلینگ رنگی فقط تو حالت raw(خام) 4:4:4؟ دقیقا متعلقات ursa mini 4.6 چیه؟ قیمتش با متعلقات چقدر در میاد؟ برای کار سینمایی این بهتره یا fs7؟

  • سلام در دوربین ursa با همه فرمت ها میتوانی 4:4:4 ضبط نمایید و مثل همه دوربین های سینمایی متباکس و باطری و رم و لنز ها و فیلتر ها و ویزور نیاز است ولی شما برای راه اندازی و کار میتوانید از ویزور و مت باکس صرف نظر کنید و لی حداقل باید 2 تا 3 هزار دلار به جز خود دوربین هزینه کنید و برای کار سینمایی ursa mini 4.6k مناسب تر از fs7 هست و جنس تصویر نزدیک به سینماست

  • واقعا ممنون..الان قیمت اورسا حدودا 18 میلیونه خواستم بدونم اگه ویزور و مت باکس هم به بقیه متعلقات اضافه بشه قیمتش از fs7 کمتر میشه؟ fs7 حدودا 36میلیونه..

  • خواهش ویزور ursa حدودا 1500 دلار و مت باکس هم حدودا 1000 دلار قیمت داره قیمت cfast با حجم 256 گیگ 750 دلار و هر باطری حدودا 250 دلار و لنز هم بسته به نظر خودتون هست ولی حداقل 1500 دلار برای لنز باید هزینه کنید

  • سلام ببخشید در خود سایت بلک مجیک خروجی ویدیو رو زده
    SDI Video Output
    1 x 12G-SDI BNC 10-bit 4:2:2
    1 x 3G-SDI BNC 10-bit 4:2:2
    SDI Video Input
    1 x 12G-SDI BNC 10-bit 4:2:2
    این معنیش اینه که سمپلینگ رنگیه این دوربین 4:2:2؟

  • اگه میشه درباره عمق رنگ هم توضیح بدین. تفاوت بین 8 بیت و 10 بیت و 12بیت چیه؟

  • لطفا این لینک رو مطالعه بفرمایید کامل توضیح دادم

  • سلام اگر بخواهید از طریق خروجی های sdi تصویر رو روی هارد اکسترنال یا هر مموری دیگری ضبط نمایید 4:2:2 میتوانید رکورد نمایید و اگر در خود دوربین و روی مموری cfast ضبط نمایید میتوانید هم با 4:2:2 و هم با 4:4:4 ضبط نمایید و سمپلینگ اصلی این دوربین 4:4:4 است

  • باسلام. با بودجه 50 میلیونی بهترین دوربین و کیت نورپردازی و کیت صدابرداری جهت ساخت فیلم کوتاه و تلویزیونی چیه؟ لطفا تمام متعلقات رو هم دقیقا بگید.ممنون.

  • سلام کوتاه و تلویزیونی هرکدام دوربین خودشان را میطلبد هرچند میشود هردو کار را با یک دوربین انجام داد ولی در حالت کلی دوربین یکی از گزینه های fs7 و یا fs5 و نور هم از کول لایت ها به همراه نور 800 وات رشته ای میتوانید استفاده کنید و در مورد صدا بهتر است بایک صدابردار مشورت نمایید بهر حال شما به سه پایه خوب و مانیتور هم احتیاج خواهید داشت

  • با سلام و خسته نباشید
    آیا برای تصویر برداری در شب و محیط های تاریک که عمدتا در یک اتاق به ابعار تقریبی ۳۰ متر+ نمای داخلی خودرو، لنز ۱۶-۳۵ مناسبه ؟ چه لنز های دیگه ای رو پیشنهاد میکنید ؟ ( سبک کار نوآر است و بیشتر فضای سرد و تاریک و رنگ های سیاه یا سفید اعم از لباس و دکور درش استفاده خواهد شد) برای نورپردازی هم اگر راهکارهایی دارید ممنون میشم استفاده کنم .

  • سلام شما در سکانس های شب و داخلی که قرار است اتاقی تاریک را به تصویر بکشید نیاز دارید با دیاف پایین یعنی 2.8 , 2.2 کارکنید پس به لنز فیکس هم نیاز دارید و لنز 16-35 هم خوبه البته برای پلان های واید ولی به لنز 50 و 85 هم نیازدارید برای پلان های بسته و تله که دیاف 2.2 و2.8 را داشته باشد و بهترین راهنمایی برای شما اینست که خوب اتاق را برسسی کنید با کارگردان صحبت کنید و فضاهایی که میتوانید در آن نور قرار دهید را بشناسید و به کارگردان زاویه مناسب را با توجه به شرایط نوری که طراحی کردید پیشنهاد دهید و از ترکیب نورهای اسپات و صافت استفاده کنید در هر حال بهترین نتیجه با مشورت و هماهنگی کامل بین کارگردان و تصویر بردار به دست می آید

  • سپاس بی کران بخاطر پاسخگویی سریع شما

  • سلام بر استاد عزیز
    خواستم بپرسم سریال علمدار و فیلم شوکا رو با چه دوربینی فیلمبرداری کردید؟
    و سوال دوم اینکه من بودجه ای نهایت 15 میلیون دارم(که قابل افزایش نیست برای خرید تجهیزات و …/ خواستم بپرسم برای کار مستند تاریخی و اجتماعی کدام دوربین را پیشنهاد می کنید؟ این دوربین ها را قبلا به من پیشنهاد کردن. قابلیت تعویض لنز برام مهمه. ممنون
    Ursa mini 4k
    Canon 5D mark 4
    sony Ea50
    JVC LS300 4k

  • خواهش وست گرامی

  • سلام و درود فیلم شوکارو با black magic production 4k تصویر برداری کردم و سریال علمدار رو با ursa mini 4.6k تصویر گرفتم و برای کار مستند بهترین دوربین سری برادکست سونی میباشد که دیاف و فوکوس اتوماتیک دارد و دارای ویزور هستند و دکمه کنترلی زیادی روی بدنه هستند و برای کار مستند از دوربین ها slr استفاده نکنید و پرهیز کنید در بین گزینه های بالا sony Ea50 از بقیه بهتر است هر چند که کیفیت ursa mini از بقیه بالاتر هست و لی برای کار مستند سونی مناسب تر هست هرچند که هزینه لوازم جانبی مثل باطری و رم ursa mini بسیار بالاست و تقریبا به اندازه قیمت خود دوربین لوازم جانبی میخواهد ولی با این هزینه ea50 گزینه مناسبی است

  • سلام آقای نورانی عزیز
    مزاحم همیشگی شما …
    من به امید خدا در آستانه خرید ursa mini هستم پس از ماه ها تحقیق، البته شما سهم بزرگی داشتید 🙂
    تنها چیزی که منو الان مردد کرده خدمات پس از فروش این دوربین هست!
    خواهش میکنم توضیح بدید شرایط چطوریه دقیقا؟
    1. گارانتی در کار هست؟
    2. مثلا اگه خدا نکرده اتفاقی بیوفته، آیا جایی در تهران وجود داره که تعمیر کنند؟
    ممنون میشم کامل توضیح بدید

  • سلام و خواهش از بایت گارانتی زیاد وضعیت خوبی نداریم در حال حاظز امکان تعمیر در داخل وجود ندارد و برای خدمات باید دوربین به دبی فرستاده شود البته این وضعیت برای دوربین های حرفه ای سونی هم همینه

  • با سلام
    خواستم اگه ممکنه نظرتون رو درباره دوربین جدید Canon XA30 Professional Camcorder بفرمایید-با توجه به قیمتش و توانایی هاش،برا تصویربرداری بهتر از دوربین های dslr هست یا خیر؟ ممنون

  • سلام برای کارهای کوتاه و مستند جوابگو هست ولی در مقایسه با مثلا مارک ۴ نه و حتی مارک ۳ گزینه بهتر ی است

  • سلام استاد
    خواستم بدونم عمق رنگ sony ea50 چقدره . دوم اینکه برای تهیه مستندهای اجتماعی به چه امکاناتی به غیر از این دوربین نیاز خواهم داشت.
    تشکر از شما و سایتتون

  • سلام عمق رنگی 8 بیت داره از این نظر خیلی عملکرد خوبی نداره و البته خیلی از دوربین ها هم 8 بیت هستند ولی برای مستند سازی مناسب هست و جوابگوی کار شماهست و احتمالا به تجهیزات صدا نیاز خواهید داشت مثل میکروفون بیسیم hf و یا حتی میکروفون گان و احتمالا چنذ نور 800 وات و یا کول لایت و البته یک سه پایه خوب مثل ساچلر

  • سلام… حتما اسلوموشن دوربین fs700 سونی رو دیده اید که خیلی مورد توجه بنده هست… میخواستم بپرسم آیا بلک مجیک میتونه یه همچین اسلویی برای کاربر تولید کنه… با تشکر

  • سلام خیر دوربین های بلک مچیک برای کار های سینمایی ساخته شده و تمرکز سازنده بر نزدیک شدن تصویر به باقت سینمایی بوده و قابلیت اسلو رو فقط تا 120 فریم داراست در حالیکه fs700 تا 960 فریم رکورد میکنه وهمین باعث میشه اسلو نرمی داشته باشید

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فیلم آفرین در اینستاگرام

آخرین پروژه ها

This function has been disabled for وب سایت محمد نورانی .